Subject: Arvamus autoriõiguse seaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB",Brigita Rästas
Cc: Keilin Tammepärg <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 19:56:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
5.02.2024 kirja nr 5.1-1/1-1 „Arvamus autoriõiguse seaduse muutmise
seaduse väljatöötamiskavatsuse kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>